height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=673140641199303&ev=PageView&noscript=1" /

Social Media

Connection Communication: Social Media

Kan je bij je Social Media wel wat ondersteuning gebruiken of geef je het beheer liever helemaal uit handen?

En wat met Social Advertising? Je laat je toch niet vangen aan die blauwe knop “Promoten” of “Boost geven” mag ik hopen?

Creëer connectie door een goed doordachte Sales Funnel te maken op jouw Socials.

Volg jij nog in de wereld van Social Media?

Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, TikTok, Pinterest, Snapchat, Tumblr, WhatsApp… de lijst aan Social Media kanalen is eindeloos! Alles is zo vluchtig en evolueert razend snel…

Organisch

Op basis van jouw doelgroep, hun kenmerken (interesses, waar digitaal te vinden), jouw aanbod, … maken we potentiële klanten warm voor jouw product of dienst. Daarbij houden we rekenening met de salesfunnel (Attention, Interest, Desire, Action) en zorgen we voor evenwicht met de 20/80 regel verkoopposts/andere posts.

Omdat jij jouw social media goed zou kunnen opvolgen maak ik een contentkalender voor een maand ver.

Op basis van de bezoekersstatistieken worden de ideale data en tijdstippen om te posten bepaald.

Social Advertising

Wil jij een bepaald aanbod in de kijker zetten en een specifieke doelgroep gaan bereiken? Dan maak ik voor jou een social advertising campagne op. Hierbij volg ik opnieuw de salesfunnel van attention tot action om leads te verzamelen.

Met een aangepast budget en looptijd kan ik jou (mits doorlopen van de aangeraden stappen) gemiddeld 15 leads per maand bezorgen.

Indien toegang tot de (WordPress) website kan ik ook de nodige pixels voorzien voor de rapportage en retargetting.

Content

“Oei het is vandaag weer tijd om te posten en ik moet last minute nog wat bedenken?”

Of werk jij al met een content kalender en plan jij alles netjes in voor een tijd ver? Waar haal jij je inspiratie om telkens weer boeiende content te creëren? Heb je wel al eens over een inhaakkalender gehoord? En hoe leid je zowel organisch als via advertenties jouw doelgroep naar je beoogde doel (conversie: websitebezoek, lead, aankoop, …)?

Met andere woorden: hoe creëer je een werkende Sales Funnel?

 

 

Plaats je enkel foto’s of ook motions, video’s, reels, stories, …

Wanneer gebruik jij wel of niet #hashtags en welke kies je dan?

Als je graag het social media beheer in eigen handen houdt, kan ik je wel al op weg helpen met jouw contentkalender.

Connect

Op maat

Connection Communication Social Media

Waar kan jij hulp bij gebruiken?

Ik heb voor jou enkele basispakketten om jou te helpen bij jouw Social Media Beheer. Verwacht jij nog net iets anders of een combinatie van? Geen probleem. We will work it out!

Already connected…

Connection Communication
Connection Communication

Reviews

error: Deze inhoud is beschermd

Pin It on Pinterest